Miss U

Jag är så sugen på en utekväll. Att umågs med kompisar, bara sitta och dricka lite öl och snacka.
Jag är sugen på atts itta hemma och snacka, som vi gjorde förr.

Jag saknar mina gamla kompisar så otroligt! Jag saknar att köpa billigt vin för att dricka och bli full. Jag saknar det så otroligt! Det är 8 månader sen jag träffade en av min komisar, hon som jag kännt längst av alla! Jag saknar faktiskt våra fikastunder..... ganska rejält, men det blir aldrig av! Vi har annat för oss nu. Och jag förstår att hon har annat för sig nu..
Men jag saknar så otroligt.

Men jag har samtidigt gett upp, jag har gett upp att försöka. Ibland känns det som det ändå inte gör någon nytta, utan att det är bättre att det rinner ur sanden. Sorligt egentligen. För jag hade verkligen hoppats på att vi skulle vara kompisar resten av livet. Men hur ofta händer det egentligen!?

Vi båda har nya vänner nu, och jag trivs otroligt bra med mina, men hon saknas! Jag saknar att ha mammafria kompisar, att slippa barnprat, blöjprat och barnmatsprat, vilket också är roligt!
Men jag saknar verkligen henne.



Kommentarer
maria

Bjud ut Steffanie o parta och bestämm er för att ni inte får nämna något som har med barnen att göra , den första som yppar får bjuda på vin/öl resten av kvällen, bra tips och hon vill säker gå ut nonn dag

kram maria

2009-08-10 @ 19:56:53
Emma

Om du menar mig, vilket jag tror så får vi bestämma en dag att gå ut! helt enkelt. Tiden rinner bara iväg och månaderna går så fort så man hinner inte tänka liksom! sjukt . Ibland stannar alla tankar upp och jag tänker tillbaka på allt och det känns typ 346636 år borta liksom.

Va gör du i helgen? jag kanske ska på titanic utställningen med Johanna, Emilia och Ahn .

du får gärna följa med om det blir att bi ska dit, men ja tror nästan det. Vi ska antagligen käka ute sen efteråt. typ kina tror jag. Ta en öl ellrt 2



Haha pinsamt om det inte är mig du menade haha ^^

2009-08-19 @ 22:41:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0