Lagenhetsbyten.se

Igår va jag helt inne på att flytta! Samma idag, det är det enda jag tänker på just nu!
Jag sitter inne på Ikea och tittar, kollar på blocket och andra sidor med billiga snygga möbler.
Jag kan inte få ut det ur huvudet!

Men vi bestämde oss igår för att sätta upp papper om byte på lägenhet här i Haninge, tror vi kommer stanna här ett bra tag iallafall. Jag trivs här, faktiskt! Bra område, nära till många dagis plus att jag har mina vänner här.
Så igår blev vi medlem på lagenhetsbyte.se, för 30 kr i en månad. Hittade 3 st lägenheter som jag skulle kunna tänka mig att flytta till. Alla här i Haninge =)

Så idag ska jag försöka få tag i de här personerna som vill byta, se hur området är och hur lägenheten är, så kanske vi bestämmer oss att titta på någon, och kanske flytta!

Som i tidigare inlägg, har jag ganska höga krav just nu, eftersom vi ska bo där i ett antal år. För den här gången ska jag inte vilja flytta efter 2 år =)

-Lägenheten ska ha ett bra läge, inte ligga på marknivå eller högst upp!
-Den ska vara ljus och öppen, helst vill jag ha fönster ialla rum, (som det ser ut nu, har vi världens mörkaste hall)
-Vardagsrum och Tottes och mitt sovrum ska ha plats! (vi har ju faktiskt en stor säng och stor soffa)
-Köker ska vara mer öppet än det vi har nu, så man slipper sitta på varandra och så vill jag inte ha för låga bänkar i köket (vill slippa ha ont i ryggen)
-Det ska vara lätt att möblera om (ibland blir jag uttråkad)
 Det skulle vara ett plus om lägenheten är målad och inte tapetserad.


Kommentarer
Nadja

Det är bra med höga kvar tycker jag för då får man som man vill :D

2009-08-11 @ 11:00:49
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
My

Hoppas du hittar den lägenhet som du verkligen vill ha!!

2009-08-12 @ 12:44:13
URL: http://twiggzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0