idag....

Idag blev det äntligen Palmyra! Fy fan va gott det va! Stephanie och Liam följde med =)
Sen åkte vi runt lite, bla till systemet.

Sen har jag och Totte bara lökat här hemma, haha, kanske behövs det ibland. Vårt internet har levt sitt egna liv ett par dagar så det har vart jobbigt.

Imorgon åker jag och Stephanie med barnen till Gålö, vi ska dit med Futuree teens och sova där i en natt, kommer sakna Totte självklart, men det kommer bli roligt!
Jag längtar faktiskt! Måste köpa godis ^^

Känns faktiskt som när man va mindre och skulle iväg ut med skolan, haha!

Jag vill inte att du ska flytta!!!



Kommentarer
Mamma

Ha det bra på Gålö och hälsa Stephanie

2009-08-19 @ 07:35:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0