Helgen

Helgen har vart jättemysig,

I Fredags åt Totte och jag en 2 rättersmiddag, och efter det blev det en drinkkväll, jag kan säga att jag var väl halvt bakis morgen efter, seg bara =)
Lördagen gick vi en promenad till Coop och handlade lite ersättning, märkt att de har 2an, den hon ska äta nu, och så köpte vi lite barnmat, hon har nu gått igenom majs/potatis, morötter/potatis, katrinplommonpure och nu äter hon palsternacka/potatis, så nu är det bara 2 grönsakspureer kvar innan vi ska börja med fruktpure. Ska bli spännande och se vad hon tycker om det =)
Palsternacka/potatis och morötter/potatis är än då länge favoriterna.

Idag var vi på första babysimmet, jättekul! Elsa sprattlade i vattnet som bara den, tog tyvärr inga bilder, menm en, ska få med Totte någon gång så han fåt fota =)
Elsa orkade vara i poolen i 20 minuter/30, sen blev hon jättetrött och gnällig, så vi gick upp och klädde på oss.

I veckan kommer jag ha fullt upp, men kul ändå! Totte börjar jobba på onsdag, då börjar det riktiga livet, suck!

Jag och Totte har bestämt oss att testa nutrilett, jag ska testa en månad i taget, bara för skojs skull,
många av Tottes arbetskamrater kör det och de mår betydligt bättre, är piggare och gladare nu än tidigare, så vi får se hur det funkar, kommer skriva om det här, så ni får läsa hur mycket jag går ner i veckan =)
Har inte bestämt mig och jag ska avslöja min startvikt ännu...?
Måste bara väga mig först.. =P



En trött Elsa, väntar på att bli nattad av mig =)



Kommentarer
Anonym

Inte behöver du skriva om din startvikt, men meddela gärna hur det går neråt istället. Håller alla mina 2 timmar för Er båda



kramiz

2009-08-23 @ 20:33:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0