Gaaaah!

Jag blir galen på Stena! Ringde imorse, för att höra om de fått papprerna och sen skynda på det lite, för en en extra hyra är inte speciellt roligt, men 3 är fan ännu sämre!, så jag hoppas verkligen att vi får reda på det idag!

Men enligt de hade de inte fått papprerna, första gången jag ringde. Så jag testade att ringa Stockholm bostad, och där sa de att papprerna va skickade i torsdags(28/8) Så Stena måste fått de! Så jag ringde och då sa den otroligt dumma personen; Jo vi har fått de, men vårt system har kraschat ihop, och vi får inte fram papprerna på mailet! GAH! kunde hon inte sagt det första gången jag ringde!

Ja, så nu går jag runt och är stressad, eftersom en hyra på nästan 5000 kr står på spel!
Jag kommer ringa fler gånger, bara för att skynda på, för 5000 kr är jävligt mycket för en familj, som lever på en lön och föräldrapenning! Och speciellt när vi ska betala 2 hyror *3!

Men men, nu ska vi ta våran dagliga promenad, idag blir det till Coop och handla ersättning till damen, jag hoppas hon somnar i vagnen, för hon sover nästan inget på dagarna nu!

Bjuder på en bild, från när Mammagruppen träffades förra veckan på picnic! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0