Föräldragrupp

Sov jättebra inatt! det va verkligen länge sen jag sov så bra! Vaknade vid 6 när Totte gick upp, gick själv upp och drack en shake, sen gick jag faktiskt och la mig och somna igen, med Elsa bredvid mig, i sov till 9, då det va dags att gå upp och fixa oss.
Gick ner till Futuree, där åt jag faktiskt frukost, tänkte göra det varje torsdag. Så jag har något att längtar efter.

Sen gick jag, steph och Sofie till Name it och shoppade loss =) 1 kofta, 1 body och 4 dreggelhakklappar blev det till Elsa.
Måste börja leta overall, eller nåt varmt till henne under vinter.
Nåt förslag??

Gick in på Sabis och handla mat till Elsa, hittade Nutrilett soppor också! Yepp nu kommer allt gå bättre!

Imorgon börjar jag äntligen jobba. fy fan vad skönt det kommer bli!



Kommentarer
emma

Hej

Och välkommen till min nya blogg.

Kläder,skor,smycken.. och mycket annat kommer säljas för mycket bra och billigt pris.

så ta en titt in på bloggen...

du kommer inte bli besviken!



http://emmamarijana.blogg.se



Ha en bra dag!//E

2009-08-27 @ 22:59:23
URL: http://emmamarijana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0