Babysim

Va på babysim idag och precis när jag skulle gå dit, mötte jag Stoffe och mamma, så de fick följa med och glo, som tur hade Stoffe kamera med sig, för min vekrar sackat ihop, eller iaf minneskortet =(

Babysimmet va jätteroligt idag! Vi fick lära oss ett nytt grepp och hälla vatten på huvudet.

Sen har lilla damen vart på jättedåligt humör! Inte velat ligga eller sitta, hon skulle stå, hur trött hon än va! Inget hjälpte. Provade byta blöja och ge mat, provade att ligga med henne i sängen och låta henne ligga i sin. Provade att gå runt och vagga och sitta still med henne i famnen. Så när hon hade skrikit/gnällt i nästan 1½ timme blev jag helt frustrerad och började gråta, då började hon skratta! Haha den ungen, man kan verkligen inte hata henne!

Totte kom hem från jobbet och tog ut henne på 1 timmes prommix i vagnen, jag hade följt med om jag orkar, men jag va så trött, sovit dåligt inatt+att damen vaknar tidigt nuförtiden! Måste ställa om kroppen på det!

Imorgon blir det tvättstugan, får se om vi ska hjälpa Tottes kusin att flytta. Hon flyttar in på samma gård som vi, sen ska vi ringa om lägenheten, måste snabba på det! För om vi säger upp lägenheten imorgon, behöver vi betala hyrorna i okt/nov, annars för dec om vi inte har sån tur att lägenheten blir uthyrd snabbt, vilket den borde bli. Den är ju så fin ;)



Kommentarer
steff

åhh va fina kort från baby simmet =)

2009-08-31 @ 11:44:27
Melissa - Vincents Mamma

du blev veckans blogg denna vecka :)

2009-08-31 @ 11:57:17
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0