Trött+hormoner

Jag är så trött! Vill sova hela tiden egentligen! Förstår inte hur man kan vara så trött!

Höll precis på somna när Totte kom hem idag, men när han väl kommit så kunde jag inte försöka igen utan låg bara i soffan o blunda, sen så blev jag tvungen att gå upp o fixa köttbullarna tills imorgon, vilket gick bra.... tills jag kom på att jag kryddat de med muskotnöt och Annett(Tottes mamma) är allergisk mot nötter, så jag med mina hormoner började asböla så Totte kom och tröstade mig och åkte iväg o köpte lite mer köttfärs så jag kunde göra några till utan muskot. Första satsen blev 80 st och andra 50, så det borde iaf räcka! Vi åt lätt middag, gulashsoppa med macka som jag köpt tidigare idag på det billiga bageriet. En fralla kostar 1 kr och de smakar jättegott! Så jag köpte 10 st frallor och ett wienerbröd och det gick på 15 kr!

Ska sova snart, men innan det ska jag nypa Totte i bröstvårtan ;) och ge honom en stooor puss, samt borsta mina tänder..


Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0