Totte duktig!

Måste börja med o tacka för alla stöttande kommentarer! Det känns verkligen skönt att läsa de =) Mjölken har börjat komma igång smått, men jag kommer fortsätta med tillägg. Såret på ena bröstet är helt borta nu, och det gör nästan inte alls ont längre att amma på det! Men självklart kom det på det andra, haha! Aldrig blir det bra nog...

Idag har Totte vart jätteduktig, han började med att åka o storhandla medans jag va i centrum och handla lite extra bodies till Elsa. Hittade 3 st på "Name it" De va jättefina! Hittade också en dreggelhakklapp, tog faktiskt en rosa med vita blommor på =) Skrutt sov hela tiden i centrum så det va skönt =)
När vi kom hem fick hon lite tillägg och sen vila vi 2 lite.

Camilla, Tottes kusin och hans moster Lisen kom på besök. Camilla och Elsa fyller faktiskt år på samma dag =) Lite småcoolt, så 3 st i Tottes släkt är födda den 22/4, Elsa (1909), Tottes gammelmormor, som Skrutt är döpt efter, Camilla
(1988) och Skrutt (2009), Så mellan båda Elsa är det alltså 100 år!

Vid halv 5 gick Totte ner i tvättstugan, han är strax klar, men han har tvättat allt vi hade som behövde tvättas.

Jag kan fortfarande inte fatta att jag är mamma, att jag har en egen liten familj än! Det är helt sjukt. Men jag är så lycklig. Jag älskar Totte så himla mycket, är så glad att jag har honom och att vi fick SKrutt tillsammans! Mitt liv är komplett nu faktiskt! Det är inget som saknas. Jag har Totte och Skrutt! Jag har vänner som bryr sig. Jag har tak över huvudet och mat på bordet, vad med kan man begära? Visst att någon miljon skulle sitta fint, men haha.. det kan jag nog klarar mig utan, Skulle aldrig välja bort det jag har nu mot pengar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0