Snart har hela

dagen gått... Jag har hunnit med ganska mycket, vilket är skönt för då går dagarna fort!
Imorgon kommer säkerligen bli en sån där jobbig dag, funderar på att ta en promenad till Babyland själv, eftersom det är inget i lokalen för alla mammor ska iväg på babymassage och jag har ju inte nån bebis än att massera.. =/
Men jag måste köpa en näsfrida, snuttefilt och amningsinlägg. Sen på fredag ska jag träffa några gravida som jag träffat tidigare vid globen och äta thai och efter det blir det nog landet.

Sen nästa vecka om jag går över får jag tillbringa på FT, blir lättare när Totte jobbar dag, för då går man inte hemmifrån när han ligger och halvsover och slipper vänta flera timmar på att han ska komma hem på kvällen.
På måndag ska jag träffa pappa och sen kanske åka till sjukhuset för att hälsa på. Träffa Jennifer, det ska bli skoj. =)

Nej men nu ska jag ta det lugnt, vänta på greys ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0