NEDRÄKNING;8

Är hemma en snabbis idag, är jättetrött! Vet inte varför!? Hinner bara sätta mig ibland och ögonen vill verkligen ner!

Igår fick vi besök från Lomma, med söta Wilma! Gud va söt hon är! Man skulle vilja äta upp henne! Helt underbar unge, pratade massor!
Det blev också påskmat igår pga att det va den enda dagen alla i fam. Andersson kunde, det blev jättegott! Verkligen längtat efter påskmaten! Blev dundermätt. Har börjat få massa sura uppstötningar, fy fan säger jag bara! Det är jätteäckligt och det känns som jag ska spy hela tiden!

8 dagar kvar tills hon är beräknad, jag vill ha henne nu! =) LÄNGTAR SÅ OTROLIGT!

Nej ska vila lite till, och sen iväg..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0