Nedräkning;4

Sitter på FT, precis kollat igenom alla kläder, yum nästan! Om det hade vart mat hade jag nog ätit massor! Nej men jag hitta lite stora kläder till Skrutt + några sparkdräkter som jag blev helt förälskad i =)

Melissa, en bekant till mig har gått o fått sin bebis nu, så avis! Jag vill också ha! Kom fram till att jag hellre har 100 dagar kvar än 4. Helt sjukt egentligen, men då går dagarna fort, men nu går dagarna i snigelfart.. Känner redan nu att jag kommer gå över... =/
Många frågar om jag är nervös inför förlossningen, men nej faktiskt inte. Jag tänker inte så mycket på den, utan det jag mest är orolig för är hur allt kommer starta. Kommer vattnet gå, vart kommer det gå, kommer det gå på natten eller på dagen? eller Kommer det va så att jag får värkar bara så där? eller kommer värkarna komma sakta? Jag är jättenervös för det.. Jätteorolig att vattnet ska gå på natten och förstöra våran säng! Haha...! En annan sak jag är nervös över att det ska ploppa ut en kille! haha, det skulle inte spela någon roll, men jag är ju helt inställd på en tjej, jag har ju massa klänningar som hon ska ha på sig. Haha!


Det är sol ute, så vi får se om jag tar en sen prommix sen.. efter fikat hos grannen =)


Kommentarer
Ellinor

Känner igen tankarna,jag vågade inte gå och handla sista veckorna,var busrädd att jag skulle stå i affären och ha vatten plaskande runt fötternaskrattar.Har fött fyra barn och vattnet har inte gått förrän i slutet av förlossningen med alla fyra!Men,men,man vet aldrig när det händer och jag håller alla tummarna att det kommer gå plättlätt för dej,och tänk vilken fin present som kommer ut,eller hur?Kram Ellinor

2009-04-15 @ 15:47:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0