NEDRÄKNING;3

Har sprungit in o ut från toan hela natten! Hallonbladteet gör verkligen en kissnödig! Helt sjukt egentligen. Har direkt inga minnen från inatt, bara att jag sprungit upp o ner typ. Har haft ont i magen, eller mja.. mensliknande värk i både rygg o mage, så hallonbladsteet kanske värkar =) Men jag har iaf bestämt mig för att dricka en kopp på morgonen efter frukost o en kopp på eftermiddagen, kanske till fikat ;)

Har haft några SD, men jag försöker att inte vara alltför glad för de, man blir bara besviken om det visar sig att man har fel.

Idag ska jag åka med Totte till Babyland, ska handla lite, har fått min havandeskapspenning, ÄNTLIGEN! på ca 4000 kr så jag måste handla lite saker som fortfarande saknas. Ska kolla på blocket efter ett sele också. Men sen blir det en prommix hem, ska handla en twister(glass) på vägen hem, är jämt sugen på de! Sen sätta mig o läsa min bok i soffan. Måste städa lite också.
Kanske blir ett bad ikväll också.. har badat varje kväll den här veckan, tycker det är så skönt att först ligga o läsa, sen ta en lååångt dusch efter.

Nej måste fixa mig nu, så jag kan åka med Totte!


Kommentarer
Therese

Hej vännen, du kämpar på ser jag. Jag har ett bärsele som du kan få köpa om du vill. Det är ett Babybjörn bärsele, brun färg, har även ett överdrag till den. Du kan få köpa det allt för 600 om du vill. Du kan ju gå in på blocket o titta. Har lagt ut annonsen idag, du får dock gå in o titta under Älvsborgs län. Om du är intresserad av det övriga så kan vi ordna med leverans o så. Ha det gott o jag hejar på mitt datum. Kramisar

2009-04-16 @ 12:46:25
URL: http://tessalonka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0