Nedräkning; 9 dagar!

Sovit si så där inatt, men när jag väl somna i morse så drömde jag om förlossningen, eller ja, om det som hände innan och efter. Själva förlossningen missade jag.
Men sista delen i drömmen var helt underbar då jag höll i Skrutt! =) Hon va så fin! Så nu längtar jag ännu mer efter henne...

Idag ska vi till Inger och handla ägg, jag hoppas verkligen kycklingarna har kläckts, jag vill hålla i en och gosa in näsan i fjädrarna! haha.. Sen åker vi direkt till landet och myser! =) Ska snart upp o äta frukost samt packa ner allt vi ska ha med oss till landet, vilket blir en del när vi ska stanna hela helgen..

9 dagar kvar tills hon är beräknad, hon kan om hon vill, komma vilken dag som helst! Så spännande! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0