Nedräkning; 10 dagar kvar!

Det känns som det snart är julafton, så läskigt men ändå så spännande! Kan inte riktigt fatta att det är 10 dagar kvar! Kommer det ske om 10 dagar, eller blir det tidigare eller senare? Jag är så nyfiken!

Träffade mamma en snabbis i centrum idag, vi skulle äta lunch tillsammans, det blev taco bar haha! Sen så gick vi en snabbis till Systembolaget o jag handla lite grejss till mig o Totte som vi ska ha i helgen ;) Sen va jag bara tvungen att springa in på den japanskasushi restaurangen och köpa mig 4 bitar suchi! YUM! Det blev 2 st avokado och 2 st räkor. Ska kolla så jag fick ingefäran med, annars vet jag inte vad jag ska göra! Det är just den jag vill åt =)

Skrutt har vaknat precis och sträcker ut sig när jag sitter här, det är lite obehagligt men mysigt =) Längtar så himla mycket efter henne!

Men men ska snart börja göra köttbullar tills imorgon.. tudeloo


Kommentarer
Madde

Tack. :) Hehe jaa det blev en pojke. :P Dom såg fel på ultraljudet tydligen.

2009-04-09 @ 20:01:38
URL: http://vhdbrud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0