Idag

Ingen bebis idag. Men god mat blev det! Haha.. Åt thai vid globen, supergott! Sen gick vi och åt lite glass och sedan vidare till en av tjejerna som bodde i närheten och drack kaffe. Det va jättekul och jag är verkligen glad att jag åkte med idag.
Kan liksom inte förklara varför, men jag blir så glad av att träffa människor just nu. Sitta och prata skit och bara ha det kul. Jag verkligen njuter 100% av det.

Vi ska åka till Årsta om typ 1 timme, ska äta där och det är alltid lika trevligt att träffa de! Vet bara inte vad jag ska ha på mig, suck! Jag hatar just nu att vara gravid, pga av kläder, vill kläcka ut henne nu! Haha, men vi har sagt imorgon får hon komma =) För då har vi inget viktigt planerat.

Ja försöker verkligen ha planer hela nästa vecka om inget händer, vilket jag hoppas!
På måndag; FT+fika med pappa+sjukhuset på kvällen
Tisdag; BM+Fika med Årsta/Globen mammor
Onsdag; Inget planerat än
Torsdag; Inget planerat än
Fredag: Antagligen landet, hela helgen.

Kanske tar en prommix eller en bussresa till Brandbergen och möter Stephanie. Har inte träffat henne på 2v! Det är för länge utan min favvotjockis haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0