BF+2

Ingen bebis idag heller, men hon kanske kommer inatt ;) nämen man vet ju aldrig.

Dagen har jag tillbringar först på Future teens och sen gick jag till barnmorskan, näst sista besöket typ! Kommer ha ett till efter förlossningen. Fick lite mer info om vad som kommer hända nu. Den 27/4 ska jag ringa Huddinge sjukhus för tid för UL, sen när jag gjort UL:et ska jag ringa min bm och bestämma vem av oss som ska ringa 4/5 till specialmödravården för läkartid. Den kommer jag få mellan 41+4 - 41+6. De brukar sätta igång en efter v 42+0 vad jag förstod det som.

Efter det åkte jag till Globen och fikade, jättemysigt som vanligt!

Ska äta tacos idag, stark tacos, haha har hört att stark mat kan sätta igång det, sen ska jag bara vila, för det fick jag höra att det också kan sätta igång. Men men vi får se, hon kommer när hon kommer den lilla Skrutten.

Nu ska jag gå o pussa på min man som ligger i sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0