5 dagar kvar...

Ja, som sagt hur ska jag klara av de här dagarna? Tycker de går så långsamt som bara den.

Det blev en promenad till bibloteket, lånade 2 böcker till mig och en till Totte, får se vad han tycker om den ;) Sen gick jag till affären och handla lite mjölk, juice, cola, fil och choklad till mig. Tänkte inte en tanke på att det skulle väga! + att jag skulle ha min pizza med mig också. Men det gick till slut, men det va tugnt.

La mig i badet, efter pizzan som jag slukade på 20 minuter (vilken gris va?!), med en av böckerna; Välkommen till det nya livet, scener ut ett föräldraskap skriver av  Fredrik Emdén. Jättebra faktiskt, läste halva i badet så nu ska jag ta en paus och vänta på att jag kan äta resten av chokladen, kanske i sängen =P med lite tända ljus. Måste ju tända de nya nu, så det luktar lite gott. Får nog bli mullbär, älskar verkligen den doften. Ja, vi får se hur det blir. Det är ju också sol ute och det märks direkt på mitt humör, är betydligt gladare då!

Imorgon ska jag upp till FT, klarar inte av att sitta hemma längre! Så det blir väl lite pyssel, utan Stephanie =(, och sen fika hos Berit. Får försöka ha aktiviteter varje dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0