public me

Just nu känns det som jag bara gnäller i mina inlägg, men jag borde lägga ner det. Jag borde vara glad för det jag har, och det är jag ju, jag är lycklig som fan! Men ibland är det där tomrummet som man har, som bara dyker upp utan att ens förvarna. Oftast känner jag mig att andra ser mig som ointresserad, vilket kanske inte är så sant. Men har jag blivit tråkig? Om det är så är det inte med flit.

Jag saknar faktiskt att umgås och sitta o prata.


Men nu ska jag umgås med ´Totte, framför tv med kristallen och ramlösa =)



Jag ber om ursäkt för alla misstah jag gjort i hela mitt liv. Jag hoppas någon gång att ni kommer förlåt mig, för jag har verkligen betett mig som en idiot i perioder, och jag har direkt ingen ursäkt för det, utom att jag är mänsklig.


OVER AND OUT/M


Kommentarer
Boel

Du behöver inte be om ursäkt, vem har inte då och då betett sig som en idiot. Det kan jag nog skriva under på att alla människor har gjort någon gång. Finns ingen människa på denna jord som är felfri. Vi måste alla göra våra misstag och det är ju dom vi lär oss av. Ibland tar det längre tid och ibland så kommer det direkt. Vad tråkigt det skulle vara om vi alla var felfria och om ingen då och då betedde sig så som en så kallad idiot.

Ryck upp dig, jag lovar att det kommer bättre tider, har även jag en svacka och tycker allt är dötrist. Kram

2008-09-09 @ 07:43:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0