ibland behövs det fler.....

Jag blir galen på alla känslor i mig, jag blir galen på allt just nu. Jag blir sur på andra fast jag inte borde, som igår när jag jobbade blev jag helt sur på Totte, för jag kände ett så stort ansvar och stor press på att få in massa pengar och timmar men sen gick det över, och senare på kvällen blev jag jätteledsen över katthemmet.

Ikväll känner jag mig bara ensam, jag vet att jag inte är det, jag har människor omkring mig som verkligen bryr sig. Men ändå känner jag mig ensam, jag saknar det som de flesta har, ett gäng och hänga med, som man kan bjuda hem bara så där och käka och umgås. Ett gäng som man kan prata med om vad som helst, utan att behöva skämmas, som man kan ta fika med, som man har traditioner med. Jag blir trött på att längta efter det.

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0