Städdag...

Vaknade 10 imorse, men orkade inte gå upp på en gång så jag låg och läste min nya bok Hemlös som jag köpte härom dagen på Eko. Den är jättebra!

Men igår så träffade jag Robin, känns so evigheter sen, kanske va det? Men vi tog en tripp till Handen Centrum och delade på en pizza, sen skulle jag till VC och träffa min faster som skulle ta bort det sista på mina stygn + att jag fick något gelliknande och ha på ärret så det skulle bli mindre eller hur det va.

Sen gick Robin och jag upp till centrum igen och satte oss på ena cafét och tog en vaniljlatte var, min smakade som om de hällt på kilovis socker. Men annars va den god. Har nog inte druckit latte på 2 månader och jag som älskar det typ!

Precis innan vi skulle gå lägga mig fick jag för mig att gå igenom mina lönepapper och skriva ner i ett dokument om hur många timmar jag jobbar sen jag började på Majola för mer än 1 år sen. Sen efter det kunde jag somna!

Idag tänkte jag lyssna på lite nostalgimusik och städa eftersom P kommer imorgon och vi har ju inte städat på flera veckor, eller vi har småplockat men det behövs dammsugas och dammtorkas lite överallt.


Tjillevippen!


Kommentarer
Anonym

stygnen?

2008-10-15 @ 10:44:51
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0