Söndag=ångest?

Helger går så himla fort, och man har alltid Söndagångest fast man inte jobbar på månaden(ok jag jobbar imorgon) Men annars om jag inte jobbar en måndag har jag alltid Söndagsångest, för jag vet att jag måste vänta 5 dagar på att få umgså med Totte ordentligt, och få vakna och ligga och dra sig i sängen länge med honom. I veckan kommer vi knappt träffa varandra :( Jag jobbar Mån, Tis, Tors och Lör, sen på Onsdag ska jag till Q84 och va med på Salladskväll/buffékväll och på Fredag och Söndag när jag är ledig så jobbar Totte. Så den här veckan kommer jag bli helt deppig :(

En sak som kommer göra mig glad är att jag får min lön, men mer än hälften kommer försvinna i räkningar.


I Fredags åkte jag o Totte till landet och va där, alla som va där i stugan(förutom jag, totte och Robin(?) blev fulla) Robin hade skadat sig på sin fot. I lördags så åkte jag, mamma och pappa till Hödalen och firade Tims 11½ årsdag. Vi hade trevligt men det va hemskt att se honom. Han va så avmagrad och om jag ska va ärlig så visste jag inte hur jag skulle reagera. Ville helst bara hem och glömma allt. Cancer är något jag aldrig skulle önska att min värsta fiende fick. Det är så hemskt och förstör bara för alla.
Men jag träffade Jennifer och hennes mamma. Det va trevligt, jag har nog inte träffat Kicki på jättelänge, senast va nog på en av mina återkoller då hon och Jennifer va där.

Men på kvällen blev jag skjussad till landet, där alla festade som bara den. Jag fick nog vid 12 då en av stugägarna blev så full att hon nästan blev aggresiv. Hon blir nästan alltid så och hon är nog en av de få som jag inte riktigt förstår mig på eller tycker om.

Men Totte och jag gick o la oss, jag sov hela natten, fram till 7. Va helt slut psykiskt och fysikskt, för att jag inte fått sova ordentligt mellan natten fredag och lördag natt.

Men nu ska jag kolla min äppelpaj, och se om den är ätbar :)

PS. Vill bara påminna er om att jag fyller år om 39 dagar

OVER AND OUT/M


Kommentarer
Boel

Bra att du påminner, inte för allt smör i småland att vi skulle glömma din födelsedag.

ha det gott gumman

2008-10-20 @ 07:56:44
Ellinor

Går absolut inte att glömmaasg Kram Ellinor

2008-10-20 @ 12:10:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0