Söndag

Helgen har bestått av jobb, jobb och sova ungefär.

Idag har jag bara slappat, jag borde egentligen göra mer, men jag har ingen ork. Jag blir typ pigg runt 8-9 och då är det nästan dags att sova, vilket bertyder att jag går och lägger mig vid 11 och är halvpigg, sen vaknar jag vid 3, pigg och blir frustrerad av att inte somna, sen somnar jag runt 4 och vaknar igen när Totte går upp, o då är jag halvtrött, men så somnar jag om igen, borde egentligen gå upp då, äta frukost, duscha och sen sätta mig i fotöljen och titta på tv och sen ta en förmiddagslur vid 10, 11. Men det blir aldrig av eftersom sängen är så mjuk.

Idag innan jag skulle lägga mig kom jag på att fåglarna inte fått någon uppmärksamhet på hela helgen och jag fick jättedåligt samvete, så jag fixade lite i buren, pratade med de medans och sen fick de en smörgås att tugga på, + helt ny mat(fast de hade) och mer vattenskålar, så imorgon ska de få flyga lite.

Sen behövs det städas som satan här hemma, det blir av på Tisdag och Onsdag då jag är ledig. Ska tvätta på Tisdag också, vilket behövs, jag har inga rena kläder! typ. :)

Ska sitta uppe en stund till, sen ska jag lägga mig brevid Totte. Han har  vart helt underbar idag och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan honom 1 sekund i mitt liv.


OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0