RUBRIK?

Jag förstår inte att man kan vara så trött! Fast jag inte gör något på dagarna, sover jag någolunda bra på nätterna.
Idag va en riktig skitdag, jag hatar verkligen när mina hormoner tar över o jag börjar böla för vad som helst!

Mitt andra jobb ringde och frågade om jag ville jobba lunch imorgon, men just nu klarar jag inte av att jobba tidigt, känner att om jag inte får äta 2 frukostar o vila så mår jag piss, så jag sa som det va, jag är gravid och mår piss på morgonen och de lät direkt inte glada, men vadå? Vad ska jag göra åt det? Första fråga man fick när man berätta va; ska du behålla det? JA! självklart. men tyvär är det så i restaurangbranchen, speciellt om man är tjej, skaffa inte barn, det kommer aldrig funka, det va ett av de första råden jag fick av min handledare där jag praktiserade tredje året i gymnasiet. Hur kul är det egentligen att höra. Jag hoppas bara det löser sig för mig.

Vaknade 6 imorse av våran nya grannen, fågeln som flyttat in med sina ungar någonstanns vid våran balkong! Jag hatar den! den låter värre än Emil o är säkert större än honom. Hur ska jag bli av med den?!


OVER AND OUT/M


Kommentarer
Erika

Ja det är fan sant.. tyvärr.. tjej o jobba i restaurang branschen och plus gravid är inte en bra kombination tyvärr. Men du klarar det "svampen" det vet jag :D

2008-10-02 @ 07:53:12
URL: http://eriiikaaaa.blogg.se/
Boel

Självklart så klarar du av detta, lyssna inte på sådant trams. Det kommer att lösa sig.



Kram

2008-10-02 @ 09:02:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0