Onsdag

Idag är jag ledig, jätteskönt! Skulle egentligen åkt till ALB på salladskväll, men jag ville träffa Totte =)

Imorgon jobbar jag och så är jag ledig på fredag men Totte jobbar helg så han slutar inte förän vid 22 =/ så vi får se vad jag hittar på. Fixar nog ett skumbad och köpte en god cider, ja en cider, gud vad jag saknar rött vin! Sen kanske jag köpa nån mjuk ost, och lite kex och bara njuter av att vara ensam? Vi får helt enkelt se hur jag gör. Kanske städar lite på dagen igen, haha. Det behövs städad, men jag städar bara halvt eftersom jag blir så trött.

Jag känner mig rejält osocial, vill fan träffa mer människor än de jag jobbar med.


OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0