onsdag

Tiden går så himla fort, man hinner aldrig med egentligen.
För 2 månader sen fick jag och Totte reda på att vi skulle får barn, vilket känns som igår egentligen, MEN det har verkligen gått 2 månader. Min mage har inte växt så himla mycket än, men den är svullen, vilket gör att jag inte kan ha mina vanliga jeans. Som tur hitta jag par gamla jeans, som jag typ hatar, men de kan jag ha.. urg! Men det är ganska skönt att den inte växer så mycket i början, kanske sliupper mastodontmagen. Man vill ju se gravid ut, och inte "hej-jag-små-äter-ganska-ofta-fet" Men inte heller förstor Gravidmage, Haha man blir aldrig nöjd.

Nej men min sår efter port a cathen har läkt nu, efter det jag tog bort det sista stygnet, eller knuten som va kvar. Så nu är det läkt och fint. Väntas bara på att ta foton och se hur mycket jag får för det ;P Vet att det kan låta på mig so om jag skickar in bara för att få pengar, men jag mår verkligen dåligt av mina ärr, och jag har inte gjort de själva, så jag tycker jag borde få nåt för att jag mår dåligt psykiskt av det. Jag hatar att visa mina ben, eller ja mitt högra eftersom det är helt kvaddat tycker jag, i knävecket är det liksom som ett hål, eller hur man ska beskriva det. och mina knän ser helt annorlunda ut =/

Men men nu ska jag sova, höra imorgon

OVER AND OUT/M


Kommentarer
Ellinor

Var stolt över din kropp Marie,den är DIN och den bär dej genom livet!Bebismage ÄR gulligtler!Kram Ellinor

2008-10-16 @ 11:20:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0