ONSDAG

Besöket hos MVC gick bra. Lyssnade på hjärtat 146 slag /minut. Det va ascoolt att höra, vilket upplevelse. Sen mötte jag Robin och vi handla lite grejjer på Eurostore + ÖB. Så nu är nog allt handlat tills Lördag! Eller det saknas lite vodka, till shotsen vi ska bjussa på.

Så hann jag städa lite, men det är så svårt att komma åt överallt, då vi har en halv soffa i hallen, och delar av en annan soffa o bord i vardagsrummet. Men jag hoppas det försvinner tills imorgon, så jag hinner dammsuga, och damma lite i vardagsrummet och hallen. Kommer inte åt dammsugarn. =/ Just nu längtar jag till Totte kommer hem runt halv 11, men då ska han hålla på att bära upp o ner saker.

Imorgon fyller jag år :D

TUDELOO


Kommentarer
Boel

GRATTIS GRATTIS OCH ÅTER GRATTIS

2008-11-27 @ 09:54:24
Ellinor

Hurra Hurra på födelsedagen!Kram Ellinor o Åke

2008-11-27 @ 11:18:37
Ellinor

Ett nytt försök att hurra för dej idag,förra försöket försvann i cyberrymden!HURRA HURRA HURRA FÖR MARIE IDAG!Kram Ellinor

2008-11-27 @ 16:19:17
Maie

Nej den försvann inte, utan jag måste godkänna de innan :)

2008-11-27 @ 17:32:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0