MÅNDAG-dagen D

Om 30 minuter ska jag till bussen som ska ta mig till Huddinge sjh. Och denna gång ska jag inte på någon kontroll, vilket känns annorlunda! Sjukhusbesök för mig är röntgen, MR o blodprov. Det enda som är liknande är att jag antagligen ska få en possitivt eller negativt besked. Hoppas på det första. Jag är supernervös. Inte för att det ska vara nåt fel, för om det är fel, vad kan jag göra åt det. Det är mitt nya tankesett, att inte ligga och ora mig för saker jag inte kan ändra. Det är Totte som lärt mig. Det jag är nervös över är det som lever i min mage. Det måste vara en upplevelse att få se vad som växer, som jag ska ta hand om hela mitt liv.

Jag kommer ihåg första gången jag gjorde mitt första UL på hjärtat, bara det va en upplevelse, helt sjuk att få se och höra sitt hjärta slå. Se klaffarna som slår. Det är helt sjukt! Samma sak när man gjort UL på magen, och sett njurar, urinblåsa. Inte för att jag minns så mycket från den natten =) Men det va coolt, nu efteråt när jag tänker på det. Men just den kvällen hade jag nog velat skippa allt det som hände. (http://www.nallesresa.se/stefanboel/?p=76)
Där kan man läsa hela min historia som min mamma printat ner :) Funderar själv på att printa ner min version, från början till slut, på den här bloggen, för här kommer jag nog stanna ett bra tag.

Jepp måste fixa klart mig

OBS! Om vi får reda på könet kommer jag inte skriva ner det här, för jag vet bla att min mamma inte vill veta :) Så om ni vill veta, maila mig på [email protected] så får ni reda på det där, det vill säga om mamma inte ändrar sig!

TUDELOO


Kommentarer
Ellinor

Tänker på er o bebisen idag,det är såå fantastiskt att se en sån liten människa i magen!Jättekramis från Ellinor

2008-11-17 @ 16:01:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0