MÅNDAG

2 DAGAR + 45 MINUTER KVAR! Tills den 27 november! Det är helt sjukt va tiden går fort.

Idag jobbade jag, fick världens spricka i nageln, buhu.. så nu måste jag till apoteket imorgon och se om de har nåt för att lappa ihop det jag vill nämligen inte klippa ner nageln så långt sprickan är, då det är ner till huden. Men fan va ont det gjorde :( Första gången det händer mig, haha! Men det beror på att jag har bitit på mina naglar i typ 19 år?  Så nu är hela fingret omplåstrat, så får vi se om vi hittar nåt imorgon. Då ska jag hinna storhandla också, innan jag åker till jobbet.

Sen på Onsdag ska jag till MVC och ta blodprov, Skruttan mår bra =) (ja eftersom mamma ändå vet nu, så det är med stor sannolikhet en liten tjej) Hon sparkar lite ibland. Så i helgen hade jag riktigt ont i magen! Men det va bara växtvärk, så nu ligger det panodil zapp o alvedon i beredskap brevid sängen om det nu skulle hända igen, vilket det kommer!

Sen efter det ska jag städa, blev ledig, ganska skönt så slipper jag stressa med städningen på torsdag + fredag. Så nu gör jag det på Onsdag istället. På torsdag fyller jag år! =D Då ska jag till Berit och gosa katter och spela xbox haha. Sen ska jag o Totte bara mysa, ska väl få presenter av honom, för jag har vart snäll.
På fredag ska vi till Huddinge igen och se Skruttan =) igen. Sen ska jag jobba.

På lördag kommer hela släkten hit! Eller ja, alla som bor i närheten. Det kommer bli kul, men babbligt. Sen när de gått ska jag och Robin ha fest!

TUDELOO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0