Fredag

Fan fan fan fan! Hatar cancer och allt som har med det att göra! Fy fan! Blir det aldrig bra!?


Ja, myskväll med Totte ikväll, eftersom båda har jobbar olika tiden den här veckan så har vi inte hunnit ses förrutom när jag kommit hem från jobbet och då har han oftast sovit eller vart på väg att somna =/
Så det ska vi ta igen ikväll.

Va på systemet idag och handla lite tills imorgon, bla alkoholfritt mousserande, lite cider och öl till mig, såklart va allt alkofritt! Kände att jag saknade vissa saker, speciellt rödvin! Det saknar jag nog allra mest! Speciellt när jag såg mitt favvovin Cameloeon :) Men det får jag vänta med. SUCK!

Imorgon ska jag fira Berit som fyller kärring :) och sen på kvällen ska vi till Årsta och äta middag, men just nu längtar bara till kvällen, sen moussetårtan imorgon som jag vet att Berit har beställt, både hon och jag är riktigt fans till den. Hoppas jag bara får plats i min nya klänning imorgon, som jag köpte idag. Den va fabulase!

TUDELOO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0