Vilken helg!

Ja, jag jobbade i lördags och söndags på solvalla, trodde jag skulle vara död efter de 2 dagarna men det va jag inte! Utan vi va ca 10 servitriser + "nissar" som tog hand om en buffé som innehöll potatissallad, rostbiff, sallad, kaffe och frukt till 300 personer. De hade vanliga tallrikar och bestick men resten va engångsartiklar. Det va jättelugnt, vi plockade flaskor och det de använde, sen engångsgrejena slängde vi. Vi slutade 18 och jag kom hem vid 1940: och somnade vid 23, så jag såg aldrig vem som vann eurovision. TUR DET!

I Söndags va det lika lugnt, då hade vi vip, eller ja... det va typ 1 kändis där! Ha, och ingen av oss visste va han hette, så mycket kändis va han :D
Men sen bestämde vi oss för att gå på efterfesten, men det slutade med att vi hamna på kellys jag och 4 till och drack öl. Vilket va jättekul! Sen skulle vi dra till Berns men det slutade med att jag och en av de som va med hamna på Max vid Berns och snackade med 2 killar som hade vart på spelning på Harry B. De va lite småroliga.
Sen drog jag hem och somna.

I måndags och tisdags va jag ledig och i går så va jag på münchen och gjorde typ inget! Men dte va skoj, det sluta med att jag och 2 till gick och satte oss vid Mariatorget och tog 2 öl var och satt och snacka skit efter vi hade slutat, sen fick jag typ springa hem för jag höll på pissa på mig. haha

Men sen hör veckan kommer jag jobba tors- lörd på förbundet :D


OVER ABD OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0