Helg...

Snart är det helg, eller räknas det som helg nu? Jag vet inte. Men jag ska jobba i helgen (: Pengar, pengar syns i mina ögon. haha..
Innan jag åker iväg till jobbet ska jag snabbt iväg till Jennifer och lämna över skor som hon ska testa och se om hon kan ha nån av de och ha på sin bal (: Jag hoppas nån passa.
Idag börjar jag 16, är ensam de första timmarna, sen kommer resten vid 1830. Men jag får mer pengar (: haha pengar pengar. Man blir lite småberoende av det, fast man inte vill. Man behöver pengar till allt nuförtiden, "oj jag måste på toa- betala 5 spänn" eller har det alltid varit så? Och allt är så dyrt nuförtiden. En t-shirt 200 kr! Om man vill uppleva saker måste man vara rik, för annars har man inte råd! Man får höra att man ska leva, men hur ska man ha råd med det? Endast det kostar ju!

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0