Elit!

Festen va bra. Vad annars?!
Men jag va störtbakis dagen efter, men dte va såklart värt det (:

Imåndags träffa jag Jennifer i Farsta, vi fika och så fick jag mina efterlängtade teer och mitt kaffe! Vi gick runt lite och kollade och jag hittade ett par skor eftersom mina gått ner i graven ungefär.

I tisdags va jag ledig och typ slappade.

Sen i onsdags jobbasde jag med H på Lindexs pressrelease, för deras höstkollektion(stavning?)
Helt sjukt snygga kläder, ge mig! Jag som aldrig brukar tycka att deras kläder är något att ha, tyckte ganska mycket va ganska fräsch ;) Men vi får se när det kommer ut, vilket kommer ta ett tag. Sen åkte jag vidare till förbundet och jobbade med A. Massa gubbar som skulle äta, E gjorde maten, och hon är verkligen duktig. Skulle vilja kunna laga lika god mat som henne, men vilket aldrig kommer kunna hända tror jag :P
Jag va på lindex i torsdags med, och sen åkte jag hem och va helt slut.

Idag har jag vart ledig, ska till landet snart och äta taco, mysmys! Sen åker vi hem på kvällen.

Imorgon och på Söndag är det jobb på solvalla, elitloppet, från 9-18 båda dagarna. Yaya, mycket pengar :D

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0