Birthdayboy (:

Idag ska jag festa (; Totte fyllde år igår, så han har bjudit alla sina kompisar som får plats hemma hos oss. Vilket blir sammanlagt tyo 18 pers med mig och Totte, vilket kommer bli trång! Och eftersom vi bara har 1 soffa :O
Men det löser sig nog, det hade vart skönare med sol!? Men vad ska man göra?

Så jag har städat hela veckan, vilket har gått bra, men jättetråkigt! Igår va vi på landet, Totte fick presenter, Robin blev full (: vilket va kul, för han fick den där braiga fyllan, när man alltid är glad, va lite avis på honom för jag va helt seg och trött! Inte på festhumör direkt. Men jag får hoppas det blir bättre ikväll! Ska hinna duscha, kila till centrum och fixa det sista på smörgåstårtan! Innan 17! Vilket är ganska lite tid ändå.

Men nu ska jag fortsätta,

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0