Midsommar!

Hade jättekul (: Verkligen, åt och drack hela dagen, kanske lite för mycket dricka. Men det va kul ändå, jag har minne fram till jag och Robin kom till dansbanan, därifrån har jag små luckor och de innehåller mest dricka och nån snubbe"gubbe" som satt och försökte lära mig spanska, tror jag! Sen hitta jag en annan snubbe som va där på besök, han skulle hitta hem, jag tog honom till helt fel stuga och där dissa jag honom för att gå leta efter min kamera, som låg i stugan där vi bodde. Sen spydde jag som man gör när man dricker alldeles för mycket, och sen somna jag tror jag. Vet inte när och hur långt jag gått innan.

I lördags mådde jag som sagt som jag förtjänade. Hade supit bort min mobil som jag visste skulle dö vilken sekund som helst eller att den kanske hade gjort det, men det visade sig att jag hade haft den i fickan hela tiden, sen hade den hamnat under sängen! Och han levde, vilket va i sista sekund, sen dog han. Jag fick 100 miljoner myggbett, och de kliar som satan!

Jag lovar, jag ska aldrig mer dricka för mycket så att jag får minnseluckor och spyr, för det är äckligt!



OVER AND OUT/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0