Ikea, hembesök och lissma

Äntligen ska jag och Totte köpa säng! Vi va på Ikea i Torsdags och provade madrasser och kollar på stommar, fastnade för en 1.60 säng, Malm med svart/brun stomme! Sen fastnade vi för en jätteskön madrass! Så det som saknas nu är ca 2500 :D Sen har vi ny säng, med tanke på att vi har 1.20 sän nu, och det är trångt :(

Men sen har vi bestämt vilka färger vi ska ha i sovrummet; vita väggar och en grå fondvägg, och i köket; äggskal :)

Så nu ska vi typ bara köpa färg och bestämma tid med Patrik om när han kan måla.


I lördags va jag hemma hos mina bebisar (: Stoffe firades med sina 18 år, shit han är gammal nu, vart tog lilla halvmetern vägen? Men dte är kul att han kan göra mer saker nu (:
Sen åkte jag till Lissma och kollade Sverigematchen. Urk va de va dåliga!


Snart är det midsommar, det ska bli kul (: Vi ska till Lissma och där kommer ALLA vara haha, sen får vi se hur allt annat blir


OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0