Fixat och klart..

Idag så beställde jag biljetterna till Arvika, eller tågbiljetterna (: vilket gick på ganska mycket med tanke på att jag köpte åt 6 st. Men de pengarna får jag ju senare :D
Jag är riktigt pepp på att åka dit, ska bli jättekul! Snart fyller Stoffe år och då ska han få sin present av mig, jag hoppas verkligen han blir glad, visst han vet redan vad han får men jag hoppas ändå på att han blir glad!

Mina skattepengar kom häromdagen, de ska jag spara, inte allt men häften minst och ha som extra om det behövs,

I onsdags å färgade jag håret så nu är jag mörkbrun, och jag trivs i det :D

Ikväll ska jag jobba igen på förbundet, kommer nog bli sen, de hade massa sprit :( Men det blir pengar, vilket jag behöver jämt tycker jag. Så snart ska jag hoppa in i duschen, vilket kommer kännas så onödigt eftersom när man väl kommer till jobbet sen kommer man va svettig och sen när man börjat jobba kommer man va genomsvettig! Attan! men så är det ibland.

Jag känner verkligen att jag missar allt roligt nu när jag jobbar, alla träffas och dricker öl tillsammans och snackar medans jag jobbar, visst jag får pengar men jag missar mycket socialt känner jag :( Men det får det bli ändring på!


OVER AND OUT/M


Kommentarer
Anonym

de håller jag med om!

2008-06-10 @ 13:04:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0