4 dagar kvar!

Nu är jag hemma igen från Tallin, vi hade jättekul, drack lagom, dansa mycket och åt lagom bra:P
Träffa en från 1-2 i gymnasiet, haha har inte sett honom sen vi slutade 2an, för han hoppade av =/
men men han blev förbannad på att jag inte addat honom på msn =o vilket gjorde mig förvånad, för vi typ va alltid ovänner, eller tjaffsade i skolan =o haha.

Men det va skönt att komma hem och sova lite i sängen, för de sängarna där va det hårdaste jag någonsin legat på!
Vi drog till landet med P, och åt jättegod mat, mycket cred till Tottes mamma (: och pappa som lagat maten, synd bara att vi missa rabarberpajen, eftersom en viss söt person blev så törstig på öl och ville hem och dricka!
Jag ska vara helt nykter ikväll, drack 1 glas rosé till middagen, sen räcker det för mig idag. Vilket är ganska skönt, för jag är helt död i kroppen känns det som, vill helst gå lägga mig nu, men då vet jag att jag kommer vakna 8 imorrn pigg och får gå upp själv, vilket jag hatar.
Jag riktigt älskar att ligga kvar i sängen när Totte går upp, för han gör exakt samma sak varje morgon, vaknar av larmet, sätter på snooze 1 el 2 gånger, gå upp och duschar, sen går han och klär på sig, sätter sig på sängen, sätter på sig strumpor och jag brukar oftast ligga och titta då, sen när han är klar säger han hej då, pussar lite på mig, och säger "älskar dig" sen drar han till jobbet, och varje gång jag hör dörren till parkeringen stängas vill jag ställa mig på balkongen och be honom komma och lägga sig igen, men jag är alldeles för lat för det och jag vet att han skulle säga nej.
Men sen somnar jag om och det är skönt för då får jag hela sängen för mig själ (:

Imorgon ska jag till Berit på middag (: det ska bli skoj, sen åkte jag väl antagligen vidare till landet och ser vad som händer där.

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0