Man mår...

Man mår verkligen 100 gånger bättre efter en iskall dusch en vad man gör utan en.
Jag är verkligen jättetrött, och där har jag mig själv att skylla, sov alldeles för länge igår, vilket gjorde att jag inte kunde sova när jag skulle gå lägga mig igår. Så jag gick upp satte mig soffan och kollade på Sugar Rush som fan på datan, vilket va ganska underhållande, sen bestämde jag mig, nej men nu måste jag sova annars kommer jag sova bort halva dagen imorgon, men det gick verkligen inte. Jag låg och fundera på allt och inget. På allt roligt, pinsamt jag gjort i hela mitt liv. På hur jag egentligen har förändrats som person, pga alla människor jag mött och hur jag stolt kan vara ibland på att vara den jag är.

Idag fyller min mamma år, så vi ska åka in till stan och se Mamma Mia tillsammans med Stoffe. Hon har redan fått sin present av mig, en mugg som hon kan ha på jobbet, tyckte den va rolig, och det kanske hon behöver?

Jag blir riktigt trött på Bloggen just nu, den gör inte alls som jag säger, och inläggen jag skriver kommer inte med? Vad är felet, Jag blir riktigt sur.



OVER AND OUT/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0