O.o

Igår va jag faktiskt lite duktig, först kom Stoffe på besök och fika på balkongen med mig, sen hade jag faktiskt jättetråkigt, tills Robin kom, då gick vi ut på promis i typ 1-1½ timme i Handen, vilket va skönt. Vi bara gick utan att veta vart vi skulle hamna, vilket sluta att vi kom till motovägen, vid rondellen i Jordbro. Haha. På vägen hem  träffa vi på ett rådjur, jättesött!
Sen vid 21 kom Totte hem och Robin gick vid 22 tror jag, då gick jag och la mig och somna nästan på en gång.
Men som vanligt vakna jag vid 3, och kunde inte somna om, antagligen var det för varm eller för kallt.

Idag ska Berit komma på fika (: det ska bli kul.  och sen imorgon åker vi ut på landet Totte och jag, vilket kommer bli ännu skönare, bara att få slappna av och slippa tänka. För jag är jättenervös inför Torsdag.

Men nu ska jag fortsätta fixa lite, gå till affären och sen sätta på kaffe.


OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0