Myyyys...

Ett av de bästa ställena i världen är Granby, där trivs jag, där slappnar jag av och det ända jag tänkte på de här 2 dagarna va alla getingar! Det va fullt med de och jag som riktigt hatar getingar och är livrädd för de springer så fort jag hör en, eller blir helt paralyserad av de. Jag har nog alltid varit så, iaf så länge jag kan minnas och jag vet faktiskt inte riktigt varför det är så.

Men vi har haft det riktigt mys på landet och imorgon åker vi dit igen och tar med oss fåglarna, och de kommer nog älska det, sitta i gräset. Jag måste bara hinna städa deras bur, måste, måste måste.. komma ihåg det.


Men nu börjar Pride, Yay! det ska bli kul, ska dra till Tanto och se slutet på paraden på lördag, sen får vi se vad som händer efter det ;)


Men men snart är det duschtime, najs (: jag längtar för jag är så jävla svettig efter en dag i solen :P


OVER AND OUT/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0