Mysmiddag och mousserande...

Äntligen kom Totte hem (: det va mys, jag hade bett honom att först köpa 2 öl till mig för jag skulle till rudan för att fira Johanna men så visade det sig att de skulle vara i Jordbro istället och jag orkade inte o hade inte lust att dra dit, så jag va hemma. Men så jag sa till Totte att han inte behövde köpa nåt till mig, kanske 1 flaska vin till middagen, och det blev en flaska vin och 1 flaska mousserande, så nu sitter vi och dricker kir (: Och det är smaskens. Men jag längtar fortfarande lite tillbaka till Arvika :( speciellt när jag hör låtar därifrån så känns det i magen hur mycket jag längtar :(
Men nästa år kommer jag tillbaka, det har jag lovat mig själv :D


Love you

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0