Jag trivs bäst hemma....

Nu är jag äntligen hemma! Fy fan va kul jag hade! Banden (de jag såg) va bra, spriten god och allt annat kul, förutom hemlängtan, den va dötråkig! Hade typ det under hela min nykterhetstide, haha..vilket va ganska mycket, jag va nyckter typ på dagarna, eftersom det va så varmt och man inte kunde dricka nåt annat än vatten, sen på kvällen drack jag, men 2 av dagarna va jag helt nykter. Det va mindre skoj. Men jag klarade det!

Well well, jag kan ju erkänna att jag saknar Arvika lite (: typ alla man festade med och så.

Vi kom dit i tisdags, jag va inte alls pepp överhuvudtaget, men sen blev det bättre, men senare blev det alldeles för mycket! På onsdagen va jag bakis men satte igång vid kanske 18 igen, det va trevligt, hittade massa roliga människor (:
Den natten fick jag o Stoffe en extra person i tältet, vilket jag riktigt avskydde, man har väl ett eget ansvar att ha med sig eget tält, men henne hade vi där resten av tiden, vilket verkligen märktes på mig, för jag fick inte sova ordentligt, eftersom hon snarka massor och snodde både plats och luft. Jag blev bara surare och surare för varje dag som gick, och det blev jobbigt, för helt plötsligt kunde jag bli sur för minsta sak, vilket jag nu tycker är jättetöntigt. Men som tur hade en av våra grannar plats i sitt tält, så jag övernatta där i 2 dagar, jag sov mycket bättre där och mycket längre.
Många bland blev det inte, eftersom det var så varmt så orkade man inget! Så man försökte hitta nån skugga att sitta i men det va svårt, sen låg man mest i tältet och spana. Jag såg iallafall halva Håkan Hellström, Kate Nash, Kent och nåt mer, kommer inte ihåg alla namn, men sista kvällen såg jag sista bandet på största scen, första gången jag hörde de och de va bra! Jag levde på vatten, slash och ibland en langos eller falafel (: nyttiga Marie... (NOT)
hann köpa ett smycke till piercingen, eftersom min gamla strula och ena pluppen lossna :( men jag får väl köpa en på punkshop, haha.

Jag har fått sjukt mycket blåmärken, och de gör ont som satan! Speciellt det största som sitter på insidan av låret... vad jag gjort vet jag inte.  Har inget minne av att jag hade minnesluckor, haha om man nu kan minnas det, nej men jag minns inte att jag ramlat så många gånger eller gått in i något? Men vi får se om det blir Arvika nästa år, jag är lite pepp på det, fast vi får se (: vill jättemycket men ändå inte.

I veckan ska jag på min kontroll, vilket är skitjobbigt, men jag är väl frisk som vanligt, vilket vi får reda på svaren den 17, så håll tummarna för mig.  Jag ska också tvätta och gå på arbetsintervjuv (: Mer får ni veta sen.

OVER AND OUT/ (jättetrött)M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0