Ge mig mer tid tack!

Är det redan sent i Juli?! Vart har tiden tagit vägen? Jag kom och tänka på att sommarn alltid går fort men vintern går så jädrans sakta, varför? Det är ju på sommarn man har roligast ju men tiden räcker ju inte till :( Man vill hinna med så mycket som möjligt, men då skulle det behövas 48 timmar istället för 24, eller varför just 48, varför inte mer?!
Jag har vart lat de här dagarna vilket är ganska skönt, borde lyfta min rumpa och gå ut och kanske, vi får se om det händer imorgon, annars får väl någon komma och bära upp mig ;P haha..  Men jag erkänner iallafall att jag är lat.

Men jag har fått papper från försäkringskassan nu, och pengar kommer jag få vänta länge på! Först vill de ha ett intyg om mitt hälsotillstånd, och jag mår ju bra, förrutom mitt knä :( Så vi får se hur det blir, annars får jag börja tänka på att göra något annat av mitt liv, vilket jag egentligen inte vill eller har lust med just nu. Jag trivs med mitt jobb, jag trivs på Ffem. Jag vill inte byta. Men jag kommer med stor sannolikhet behöva det, men vad ska jag bli? Jag vet bara om servering.

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0