Vem sa att det skulle vara lätt?

 Idag ska jag till sjukhuset och det är inte enkelt!
Jag har kontakt med en tjej på en sida som jag hitta genom ett forum, hon beskrev just en sådan smärta jag hade haft i mitt knä, och jag funderade länge på att skriva ett svar och be henne kontakta läkarn, hon gjorde det och vi skickade mail till varandra, sen hörde jag inget på ca 1 månad och idag fick jag ett mail om att hon varit och röntgat benet och sen fått en remis på sitt lårben, hon är jätteorolig och jag blir det med, för om hon har cancer så kommer hon gå igenom allt jag gick.

Jag har gjort allt för att glömma min cancer, ALLT som finns, men den kommer alltid finnas i mitt liv, fast jag blir friskförklarad, så finns den där och jag måste lära mig leva med.



OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0