Hemmaspa

Imorse hade jag lite hemmaspa i badrummet, hade köpt hårmask, ansiktsmask och fotmask på H&M häromdagen. Hårmasken luktade lime (:
Klippte mig igår, blev jättebra, håret blev tvättat i underbart doftande shampoo som jag knappast har råd med, märket va Bed Head, jag och Robin såg det på Åhlens i stan härom dagen, en flaska hårspray kostar typ 150 kr! HAHA glöm att jag köper, fast märket är otroligt bra, men men, nån gång när jg blivit miljonär kanske :(

Igår fick fåglarna besök av Uno, det va kul.

Och idag ska jag till Formexmässan,YEAH! I love it haha! Så jävla kul att se alla saker. hehu

men men Behandla andra som du vill bli behandlad själv.

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0