Vad ska man göra...

När lusten till allt har försvunnit?
När man förlorat mot de onda?

Jag kan fortfarande inte förstå hur folk kan dömma en och inte ens känna en? Den frågan kommer alltid vara obesvarad för jag vill bara ha svaret från de människor som blint litar på en människa de precis mött, som litar på allt hon säger och väljer in henne i en styrelse som ledarmot med rösträtt!! När det bla finns bevis på att hon ljuger otroligt mycket och har gjort stora misstag i livet.
Visst, jag har också gjort misstag i mitt liv, men erkänner de och står för de, medans hon ljuger bort de. Ska det verkligen vara så.

Min terapi har börjat, eller snart, jag ska börja baka och jobba mer. Allt för att glömma känslan.


Jag kommer aldrig för mig på er människor. OCH JAG HOPPAS NI INSER VILKET STORT MISSTAG NI GJORT!

OVER AND OUT/M



Kommentarer
Boel

Förstår precis hur du känner, jag känner en ilska som jag inte kan rå över. Är så förbannad och du vet ju på vilka 2 jubelidioter som kommer att tillsammans med den nr 3 förstöra allt.
Kram

2008-02-26 @ 08:43:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0