Svårt...

Idag var en toppendag på katthemmet. Men jag blev lite besviken, jag hade hoppats på att en äldre dam med sin son skulle komma och tinga Ester, men så blev det inte, det skulle vart ett sånt bra hem till henne, en människa som va hemma hela dagarna!
Men det kom ett par som va intresserade av katter, de blev otroligt intresserade av Annabell, Sassa och Dottie, så de skulle hem och tänka lite, jag hoppas verkligen de bestämmer sig snart för just nu är vi inne på en torka.
Sen kom det en ny volontär, jättetrevlig tjej från Skåne(?) som börjar imorgon med sitt första intro. Hon va kvar tills vi stängde och fick skjuss av mig och Berit till stationen, sen åkte jag hem och började min färgning. Helt okej faktiskt, men jag va tvungen att gå till Sabis och köpa röd hårfärg :P
Regina kom förbi och vi kollade lite på Miami Ink, sjukt bra program, självklart hade vi lite godis till ;).
Sen la jag en ansiktsmask som lukta något plastigt men jag hoppas verkligen hude blev bra.

Lucy är inne på sitt tredje ägg, hon och Emil tillbringar hälften av tiden på äggen och resten ute och skiter på golvet som jag oftast innan har städat upp efter senast de vart ute. Men det får man väl räkna med?

Imorgon är det nån catering på jobbet, men jag vet faktiskt inte när jag börjar än så jag funderar starkt på att åka tidigare och äta med mamma.

Nu håller batteriet på dö och jag orkar inte skriva mer.


OVER AND OUY/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0