Ny start?

Jag trodde det hade blivit bättre men nu vet jag, jag bara gömmer allt som vanligt och när det händer minsta lilla grej så är den så stor och otroligt jobbig och jag låter det gå ut över de människorna som inte gjort mig något?!

I måndags va jag, Totte Regina och deras mamma på Ikea och köpte (äntligen) skrivbordet till datan som har stått i sina kartonger typ 1 vecka?! Men jag började att slåss med skrivbordet, fick upp det efter par timmar, sen va det att sätta igång datorn, men nej! Skärmen fick ingen koppling till datorn, så pappa åkte till Elgiganten och fixade det, så nu har jag äntligen min data och mitt skrivbord!

Igår så baka jag, ett av mina terapinarbeten, för att tänka på något annat och idag kommer Berit upp på fika, men jag vet att det är mest för att kolla på min dator =P För jag tror hon vill ha en likadan. Ey!
Sen satt jag och Regina och spela The Sims typ HELA DAGEN IGÅR. Det va skoj!

Men men nu måste jag baka mer.


Vi kanske ses i mardrömmarnas land, och där är det jag som är monstret!

OVER AND OUT/M


Kommentarer
Pappa

Vi kommer inte att ses i mardrömmarnas land för du kommer aldrig att hamna där min kära dotter. Du finns i mina goda drömmar och där kommer du alltid att finnas.

2008-03-03 @ 00:41:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0