Mysdag...

Idag har min dag gått åt till att glömma problem, läsa och se Jennifer på tv och sen fika med pappa och vidare till katthemmet.

Köpte en jättebra bok igår, Berny Pålsson nya bok, jättebra skrivet! Har läst den hela dagen och kommer fortsätta snart när jag sköljt ansiktet från ansiktsmasken =D Köpte den  häromdagen när jag och Regina va i stan.

Igår var jag Regina och Totte och åt kebab sen gick jag och Regina till Globen och kollade, sen tog vi tunnelbanan till centralen, där hitta jag par skor jag köpte och för en gångs skull fanns de i min storlek!

Min trygghet är varje morgon när jag vaknar och känner närheten, värmen. När jag känner sömnkyssarna i nacken.

 OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0